ALLMÄNNA VILLKOR FÖR LUNGCANCERFÖRENINGENS WEBBSHOP

Allmänt
Genom att handla i webbshoppen godkänner du våra gällande allmänna villkor för att handla och intygar också att de uppgifter som du lämnar om dig själv är riktiga.

Köp
Alla köp via webbshoppen är bindande. Har du genomfört ett köp av misstag måste du kontakta oss omedelbart via e-post kansli@lungcancerforeningen.se.

Priser som anges i webbshoppen anges i svenska kronor. I priset ingår porto för leverans till den av dig angivna adressen.

Betalning
Betalning med Swish eller kreditkort sker via vår leverantör Föreningssupport.

Leverans
Vi försöker leverera din beställning så fort som möjligt. Normalt är leveranstiden inom Sverige 8 arbetsdagar. Om en vara inte finns på lager kontaktar vi dig om ett nytt leveransdatum. Så snart vi får in den restnoterade varan skickas den till dig.

Ångerrätt
Vi följer svensk lag för ångerrätt.
Du står själv för kostnaden om du ångrar köpet.

Personuppgiftspolicy
Vi kommer att behandla dina personuppgifter. Syftet är att vi ska kunna uppfylla våra uppgifter mot dig som kund i webbshoppen och användare av våra tjänster. De uppgifter du förser oss med i samband med din order lagrar vi i vårt ekonomisystem på sådant sätt att ingen utomstående kan ta del av dem.
Du kan läsa mer om hur Lungcancerföreningen generellt följer GDPR under fliken Integritetspolicy - GDPR

Har du frågor kring gåvor eller köp kan du kontakta kansli@lungcancerforeningen.se

Senast uppdaterad 29 mars 2022